ქართულ ბაზარზე სოციალური მედია მარკეტინგის როლი ახალი პროდუქტის განვითარებაში

ოთიაშვილი, ნინო (2022) ქართულ ბაზარზე სოციალური მედია მარკეტინგის როლი ახალი პროდუქტის განვითარებაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ნინო ოთიაშვილი.pdf

Download (224kB)
[img] Text
ნინო ოთიაშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Management
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 15 Nov 2022 10:03
Last Modified: 15 Nov 2022 10:03
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11687

Actions (login required)

View Item View Item