კორპორატიული კულტურის როლი ქართულ ტელე-მედია კომუნიკაციებში (კერძო ტელევიზიების მაგალითზე)

ხიმშიაშვილი, ანა (2022) კორპორატიული კულტურის როლი ქართულ ტელე-მედია კომუნიკაციებში (კერძო ტელევიზიების მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ანა ხიმშიაშვილი.pdf

Download (134kB)
[img] ტექსტი
ანა ხიმშიაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 09 ნოემბერი 2022 10:18
ბოლო ცვლილება: 09 ნოემბერი 2022 10:18
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11552

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა