ნოზაძე, ნინო და მაჭარაშვილი, ნათია (2021) პანდემიის გავლენა ქართულ ბიზნესზე და რეკლამის მნიშვნელობა სოციალურ მედიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ნინო ნოზაძე, ნათია მაჭარაშვილი.pdf Download (131kB) |
|
ტექსტი
ნინო ნოზაძე, ნათია მაჭარაშვილი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 01 დეკემბერი 2021 13:03 |
ბოლო ცვლილება: | 01 დეკემბერი 2021 13:03 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10959 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |