ციფრული მარკეტინგის როლი საფინანსო ინსტიტუტების მომხმარებელთან ურთიერთობასა და წარმატებაში

აბრამიშვილი, მარიამ (2021) ციფრული მარკეტინგის როლი საფინანსო ინსტიტუტების მომხმარებელთან ურთიერთობასა და წარმატებაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from მარიამ აბრამიშვილი.pdf

Download (269kB)
[img] Text
მარიამ აბრამიშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Business Administration
Business > Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 30 Nov 2021 18:55
Last Modified: 30 Nov 2021 18:55
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10937

Actions (login required)

View Item View Item