ყელბერაშვილი, ლაშა და დოლიძე, გეგი (2021) ტიკტოკ (TikTok) მარკეტინგის გავლენა ბრენდის ცნობადობის ზრდაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ლაშა ყელბერაშვილი, გეგი დოლიძე.pdf Download (190kB) |
|
ტექსტი
ლაშა ყელბერაშვილი, გეგი დოლიძე.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (366kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 29 ნოემბერი 2021 20:20 |
ბოლო ცვლილება: | 29 ნოემბერი 2021 20:20 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10934 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |