ობიექტები, სადაც ავტორები არიან "ჩარკვიანი, ნუცა"

დონით მაღლა
ექსპორტი [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
დაჯგუფება: ობიექტის ტიპი | დაჯგუფების გარეშე
გადასვლა: დისერტაცია
ობიექტების რაოდენობა: 1.

დისერტაცია

ჩარკვიანი, ნუცა (2024) ბრენდის იდენტობის გავლენა მომხმარებელთა ლოიალურობაზე და ემოციური კავშირის როლი კომპანია „Apple”-ს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეს სია შეიქმნა: Fri Dec 20 15:49:55 2024 PST.