ობიექტები, სადაც ავტორები არიან "ქარჩავა, ანა"

დონით მაღლა
ექსპორტი [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
დაჯგუფება: ობიექტის ტიპი | დაჯგუფების გარეშე
გადასვლა: დისერტაცია
ობიექტების რაოდენობა: 1.

დისერტაცია

სამუშია, ანა და ქარჩავა, ანა (2024) ნეირომარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე, საქართველოში არსებული სარეკლამო ბაზრის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეს სია შეიქმნა: Mon Jan 20 00:29:37 2025 PST.