მირცხულავა, რუსუდანი და ცხვედაძე, ნანა და ლორთქიფანიძე, მაკა (2011) Rusudan Mirtskhulava "Georgia Educational Policy and Students Anxiety Reactions to Science Exams". In: ESERA 9th International Conference "Science Learning and Citizenship", 5-9 SEptember, 2011, France, Lyon.
| სლაიდ შოუ presentation.NNc.ppt Download (2MB) | 
რეზიუმე
კვლევა "საქართველოს საგანმანათლებლო პოლიტიკა და მოსწავლეთა შფოთვითი რეაქციები საბუნებისმეტყველო გამოცდების მიმართ" წარმოდგენილია პოსტერის სახით. კვლევამ აჩვენა, რომ საგანმანათლებლო რეფორმაზე (კერძოდ, საბუნებიმეტყველო გამოცდების აქცენტირებაზე) საპასუხოდ, სხვადასხვა ტიპის თბილისის სკოლებში(კერძო-საჯარო, "პრესტიჟლი-არაპრესტიჟული") გაიზარდა მდგომარეობა შფოთვის(STAI, შპილბერგერის 2-ფაქტორიანი სკალა) და საგამოცდო შფოთვის 3 მახასიათებელი: დაძაბულობა, ტესტ-რელევანტური აზრები, სხეულებრივი სიმპტომები (TAQ, სარასონის საგამოცდო შფოთვის 4-ფაქტორიანი სკალა). უმაღლესი მაჩვენებელი იქნა მიღებული TAQ-ის დაძაბულობისსკალაზე. სხვა მიმართულებით, მაჩვენებლები ნორმის ფგარგლებში, ხოლო ამოცანისადმი ირელევანტური აზრებისა და სხეულებრივი სიმპტომების სკალების მაჩვენებლები- სუბნორმის ფარგლებში. მიღებული შედეგი საგამოცდო რეფორმისადმი თბილისელი მოსწავლეების რეაქციის ადაპტურობაზე დასკვნის გამოტანის საშუალებას იძლევა.დასკვნის არგუმენტია ის ფაქტიც, რომ საკვლევ ჯგუფში საგამოცდო შფოთვის ქვესკალათა კორელაცია იზრდება.
| ობიექტის ტიპი: | სემინარის ან კონფერენციის მოხსენება (პლაკატი) | 
|---|---|
| თემატიკა: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology | 
| განმათავსებელი მომხმარებელი: | რუსუდან მირცხულავა | 
| განთავსების თარიღი: | 27 იანვარი 2014 20:07 | 
| ბოლო ცვლილება: | 21 აპრილი 2015 08:42 | 
| URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/695 | 
Actions (login required)
|  | ობიექტის ნახვა | 
 
        

