The Relationship Between Packaging Elements and Consumer Brand Preference Based on Tea Industry in Georgia

Sultanishvili, Tamar და Dadiani, Salome და Tsitlanadze, Nino (2017) The Relationship Between Packaging Elements and Consumer Brand Preference Based on Tea Industry in Georgia. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from Tamar Sultanishvili, Salome Dadiani, Nino Tsitlanadze.pdf

Download (58kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 19 სექტემბერი 2017 09:54
ბოლო ცვლილება: 19 სექტემბერი 2017 09:54
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/6649

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა