ქართული ღვინის კომპანიების ვაჭრობის შესაძლებლობები და გამოწვევები საერთაშორისო ბაზარზე

ფარქოსაძე, დავით (2017) ქართული ღვინის კომპანიების ვაჭრობის შესაძლებლობები და გამოწვევები საერთაშორისო ბაზარზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from დავით ფარქოსაძე.pdf

Download (178kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 20 მარტი 2017 14:16
ბოლო ცვლილება: 20 მარტი 2017 14:16
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/6418

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა