Relationship Marketing (Customer intimacy) მომხმარებელსა და კომპანიას შორის ურთიერთობა. მომხმარებელთან ინტიმური ურთიერთობის მართვა. ლოიალური ბარათები და სხვადასხვა ინსტრუმენტები, რომლებიც გამოიყენება მომხმარებლების ლოიალურად გადაქცევაში

არველაძე, ზურაბ და ხუბულავა, ირაკლი (2016) Relationship Marketing (Customer intimacy) მომხმარებელსა და კომპანიას შორის ურთიერთობა. მომხმარებელთან ინტიმური ურთიერთობის მართვა. ლოიალური ბარათები და სხვადასხვა ინსტრუმენტები, რომლებიც გამოიყენება მომხმარებლების ლოიალურად გადაქცევაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from biz (98).pdf

Download (94kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 16 სექტემბერი 2016 14:16
ბოლო ცვლილება: 16 სექტემბერი 2016 14:16
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5261

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა