Influence of Cause Related Marketing campaign on Purchase intention on Georgian fuel market

Vashakidze, Lasha და kimadze, Gvantsa და Germanashvili, Avtandil (2019) Influence of Cause Related Marketing campaign on Purchase intention on Georgian fuel market. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Lasha Vashakidze, Gvantsa kimadze, Avtandil Germanashvili.pdf

Download (87kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 29 ოქტომბერი 2019 13:13
ბოლო ცვლილება: 29 ოქტომბერი 2019 13:13
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9610

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა