ონლაინ მარკეტინგი - სტარტაპის განვითარების მთავარი ინსტრუმენტი

ჩხვიმიანი, ნინო და ცინცაძე, თეონა და რუხაძე, ივანე (2018) ონლაინ მარკეტინგი - სტარტაპის განვითარების მთავარი ინსტრუმენტი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from ნინო ჩხვიმიანი, თეონა ცინცაძე, ივანე რუხაძე.pdf

Download (604kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 09 ოქტომბერი 2018 11:28
ბოლო ცვლილება: 09 ოქტომბერი 2018 11:28
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/8955

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა