გაყიდვების და მარკეტინგის დეპარტამენტების ურთიერთდამოკიდებულება და მარკეტინგის როლი ბიზნესის განვითარებაში

მაჭარაშვილი, ბექა და გოგიძე, ნათია და გუგუნავა, რატი (2018) გაყიდვების და მარკეტინგის დეპარტამენტების ურთიერთდამოკიდებულება და მარკეტინგის როლი ბიზნესის განვითარებაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from ბექა მაჭარაშვილი, ნათია გოგიძე, რატი გუგუნავა.pdf

Download (113kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 05 ოქტომბერი 2018 13:28
ბოლო ცვლილება: 05 ოქტომბერი 2018 13:28
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/8904

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა