Rusudan Mirtskhulava "Georgia Educational Policy and Students Anxiety Reactions to Science Exams"

მირცხულავა, რუსუდანი and ცხვედაძე, ნანა and ლორთქიფანიძე, მაკა (2011) Rusudan Mirtskhulava "Georgia Educational Policy and Students Anxiety Reactions to Science Exams". In: ESERA 9th International Conference "Science Learning and Citizenship", 5-9 SEptember, 2011, France, Lyon.

[img] Slideshow
presentation.NNc.ppt

Download (2MB)

Abstract

კვლევა "საქართველოს საგანმანათლებლო პოლიტიკა და მოსწავლეთა შფოთვითი რეაქციები საბუნებისმეტყველო გამოცდების მიმართ" წარმოდგენილია პოსტერის სახით. კვლევამ აჩვენა, რომ საგანმანათლებლო რეფორმაზე (კერძოდ, საბუნებიმეტყველო გამოცდების აქცენტირებაზე) საპასუხოდ, სხვადასხვა ტიპის თბილისის სკოლებში(კერძო-საჯარო, "პრესტიჟლი-არაპრესტიჟული") გაიზარდა მდგომარეობა შფოთვის(STAI, შპილბერგერის 2-ფაქტორიანი სკალა) და საგამოცდო შფოთვის 3 მახასიათებელი: დაძაბულობა, ტესტ-რელევანტური აზრები, სხეულებრივი სიმპტომები (TAQ, სარასონის საგამოცდო შფოთვის 4-ფაქტორიანი სკალა). უმაღლესი მაჩვენებელი იქნა მიღებული TAQ-ის დაძაბულობისსკალაზე. სხვა მიმართულებით, მაჩვენებლები ნორმის ფგარგლებში, ხოლო ამოცანისადმი ირელევანტური აზრებისა და სხეულებრივი სიმპტომების სკალების მაჩვენებლები- სუბნორმის ფარგლებში. მიღებული შედეგი საგამოცდო რეფორმისადმი თბილისელი მოსწავლეების რეაქციის ადაპტურობაზე დასკვნის გამოტანის საშუალებას იძლევა.დასკვნის არგუმენტია ის ფაქტიც, რომ საკვლევ ჯგუფში საგამოცდო შფოთვის ქვესკალათა კორელაცია იზრდება.

Item Type: Conference or Workshop Item (Poster)
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Depositing User: რუსუდან მირცხულავა
Date Deposited: 27 Jan 2014 20:07
Last Modified: 21 Apr 2015 08:42
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/695

Actions (login required)

View Item View Item