მირცხულავა, რუსუდანი და ცხვედაძე, ნანა და ლორთქიფანიძე, მაკა (2011) Rusudan Mirtskhulava "Georgia Educational Policy and Students Anxiety Reactions to Science Exams". In: ESERA 9th International Conference "Science Learning and Citizenship", 5-9 SEptember, 2011, France, Lyon.
სლაიდ შოუ
presentation.NNc.ppt Download (2MB) |
რეზიუმე
კვლევა "საქართველოს საგანმანათლებლო პოლიტიკა და მოსწავლეთა შფოთვითი რეაქციები საბუნებისმეტყველო გამოცდების მიმართ" წარმოდგენილია პოსტერის სახით. კვლევამ აჩვენა, რომ საგანმანათლებლო რეფორმაზე (კერძოდ, საბუნებიმეტყველო გამოცდების აქცენტირებაზე) საპასუხოდ, სხვადასხვა ტიპის თბილისის სკოლებში(კერძო-საჯარო, "პრესტიჟლი-არაპრესტიჟული") გაიზარდა მდგომარეობა შფოთვის(STAI, შპილბერგერის 2-ფაქტორიანი სკალა) და საგამოცდო შფოთვის 3 მახასიათებელი: დაძაბულობა, ტესტ-რელევანტური აზრები, სხეულებრივი სიმპტომები (TAQ, სარასონის საგამოცდო შფოთვის 4-ფაქტორიანი სკალა). უმაღლესი მაჩვენებელი იქნა მიღებული TAQ-ის დაძაბულობისსკალაზე. სხვა მიმართულებით, მაჩვენებლები ნორმის ფგარგლებში, ხოლო ამოცანისადმი ირელევანტური აზრებისა და სხეულებრივი სიმპტომების სკალების მაჩვენებლები- სუბნორმის ფარგლებში. მიღებული შედეგი საგამოცდო რეფორმისადმი თბილისელი მოსწავლეების რეაქციის ადაპტურობაზე დასკვნის გამოტანის საშუალებას იძლევა.დასკვნის არგუმენტია ის ფაქტიც, რომ საკვლევ ჯგუფში საგამოცდო შფოთვის ქვესკალათა კორელაცია იზრდება.
ობიექტის ტიპი: | სემინარის ან კონფერენციის მოხსენება (პლაკატი) |
---|---|
თემატიკა: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | რუსუდან მირცხულავა |
განთავსების თარიღი: | 27 იანვარი 2014 20:07 |
ბოლო ცვლილება: | 21 აპრილი 2015 08:42 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/695 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |