პოლიტიკური მარკეტინგი პოლიტიკური კომუნიკაციის სახეები 21-ე საუკუნეში

ოჩიგავა, ანანო (2017) პოლიტიკური მარკეტინგი პოლიტიკური კომუნიკაციის სახეები 21-ე საუკუნეში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from ანანო ოჩიგავა.pdf

Download (78kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: J Political Science > JH Public administration policy
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 სექტემბერი 2017 09:39
ბოლო ცვლილება: 26 სექტემბერი 2017 09:39
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/6747

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა