ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების გამოყენება ბრენდების პოპულარიზაციისთვის კულტურის სფეროში საქართველოს მაგალითზე

მელაშვილი, ეკა (2017) ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების გამოყენება ბრენდების პოპულარიზაციისთვის კულტურის სფეროში საქართველოს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from ეკა მელაშვილი.pdf

Download (281kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 30 მარტი 2017 14:05
ბოლო ცვლილება: 30 მარტი 2017 14:05
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/6432

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა