ბრენდინგი და მისი ეფექტი შესყიდვაზე გადაწყვეტილების მიღების დროს.

შუბითიძე, ანა და თაბაგარი, ანა და ნონიაშვილი, ოთარ (2016) ბრენდინგი და მისი ეფექტი შესყიდვაზე გადაწყვეტილების მიღების დროს. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from biz (101).pdf

Download (101kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 16 სექტემბერი 2016 15:27
ბოლო ცვლილება: 16 სექტემბერი 2016 15:27
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5264

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა