არველაძე, ზურაბ and ხუბულავა, ირაკლი (2016) Relationship Marketing (Customer intimacy) მომხმარებელსა და კომპანიას შორის ურთიერთობა. მომხმარებელთან ინტიმური ურთიერთობის მართვა. ლოიალური ბარათები და სხვადასხვა ინსტრუმენტები, რომლებიც გამოიყენება მომხმარებლების ლოიალურად გადაქცევაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
Text
Pages from biz (98).pdf Download (94kB) |
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | Business > Business Administration Business > Management |
Divisions: | Student Theses > MA Theses > School of Business |
Depositing User: | Admin Ana Diakvnishvili |
Date Deposited: | 16 Sep 2016 14:16 |
Last Modified: | 16 Sep 2016 14:16 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5261 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |