Relationship Marketing (Customer intimacy) მომხმარებელსა და კომპანიას შორის ურთიერთობა. მომხმარებელთან ინტიმური ურთიერთობის მართვა. ლოიალური ბარათები და სხვადასხვა ინსტრუმენტები, რომლებიც გამოიყენება მომხმარებლების ლოიალურად გადაქცევაში

არველაძე, ზურაბ and ხუბულავა, ირაკლი (2016) Relationship Marketing (Customer intimacy) მომხმარებელსა და კომპანიას შორის ურთიერთობა. მომხმარებელთან ინტიმური ურთიერთობის მართვა. ლოიალური ბარათები და სხვადასხვა ინსტრუმენტები, რომლებიც გამოიყენება მომხმარებლების ლოიალურად გადაქცევაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from biz (98).pdf

Download (94kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Business Administration
Business > Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > School of Business
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 16 Sep 2016 14:16
Last Modified: 16 Sep 2016 14:16
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5261

Actions (login required)

View Item View Item