არველაძე, ზურაბ და ხუბულავა, ირაკლი (2016) Relationship Marketing (Customer intimacy) მომხმარებელსა და კომპანიას შორის ურთიერთობა. მომხმარებელთან ინტიმური ურთიერთობის მართვა. ლოიალური ბარათები და სხვადასხვა ინსტრუმენტები, რომლებიც გამოიყენება მომხმარებლების ლოიალურად გადაქცევაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from biz (98).pdf Download (94kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | Business > Business Administration Business > Management |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > School of Business |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 16 სექტემბერი 2016 14:16 |
ბოლო ცვლილება: | 16 სექტემბერი 2016 14:16 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5261 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |