Measuring the Effectiveness of Contemporary (Digital) Marketing as a Tool of Communication in Toyota Georgia

პაპიაშვილი, თეონა და პახლაჯიანი, ანჟელა და ტონოიანი, ანჟელა (2016) Measuring the Effectiveness of Contemporary (Digital) Marketing as a Tool of Communication in Toyota Georgia. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from biz (8).pdf

Download (191kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 07 სექტემბერი 2016 13:24
ბოლო ცვლილება: 07 სექტემბერი 2016 13:24
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5172

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა