მაყაშვილი, მალხაზი (2009) On the advantage of integrated science education in the middle school years. ERIC.
|
Text
ED506711.pdf Download (16kB) | Preview |
Abstract
Authors present data suggesting integrated teaching of physics and biology in the 7-th grade to help pupils in better understanding of interconnections between physical forces and structure and function of living things as compared to the teaching of physics and biology as a discrete units. ნაჩვენებია, რომ ბიოლოგიის და ფიზიკის ინტეგრირებული სწავლება მე–7 კლასში, ამ საგნების განცალკევებულად სწავლებასთან შედარებით, უკეთ უწყობს ხელს ცოცხალი არსებების აგებულების და ფუნქციის ფიზიკურ ძალებთან კავშირის აღქმას და გაგებას
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Divisions: | Institutes > Institute of Applied Psychology |
Depositing User: | პროფესორი მალხაზი მაყაშვილი |
Date Deposited: | 22 Jan 2014 16:07 |
Last Modified: | 21 Apr 2015 08:10 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/424 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |