მაყაშვილი, მალხაზი (2009) On the advantage of integrated science education in the middle school years. ERIC.
|
Text
ED506711.pdf Download (16kB) | Preview |
Abstract
Authors present data suggesting integrated teaching of physics and biology in the 7-th grade to help pupils in better understanding of interconnections between physical forces and structure and function of living things as compared to the teaching of physics and biology as a discrete units. ნაჩვენებია, რომ ბიოლოგიის და ფიზიკის ინტეგრირებული სწავლება მე–7 კლასში, ამ საგნების განცალკევებულად სწავლებასთან შედარებით, უკეთ უწყობს ხელს ცოცხალი არსებების აგებულების და ფუნქციის ფიზიკურ ძალებთან კავშირის აღქმას და გაგებას
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
| Divisions: | Institutes > Institute of Applied Psychology |
| Depositing User: | პროფესორი მალხაზი მაყაშვილი |
| Date Deposited: | 22 Jan 2014 16:07 |
| Last Modified: | 21 Apr 2015 08:10 |
| URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/424 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |
![["languages_typename_ge" not defined]](/images/flags/ge.png)

