მაყაშვილი, მალხაზი (2009) On the advantage of integrated science education in the middle school years. ERIC.
|
ტექსტი
ED506711.pdf Download (16kB) | გადახედვა |
რეზიუმე
Authors present data suggesting integrated teaching of physics and biology in the 7-th grade to help pupils in better understanding of interconnections between physical forces and structure and function of living things as compared to the teaching of physics and biology as a discrete units. ნაჩვენებია, რომ ბიოლოგიის და ფიზიკის ინტეგრირებული სწავლება მე–7 კლასში, ამ საგნების განცალკევებულად სწავლებასთან შედარებით, უკეთ უწყობს ხელს ცოცხალი არსებების აგებულების და ფუნქციის ფიზიკურ ძალებთან კავშირის აღქმას და გაგებას
ობიექტის ტიპი: | სტატია |
---|---|
თემატიკა: | L Education > LB Theory and practice of education |
ქვეგანყოფილება: | Institutes > Institute of Applied Psychology |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | პროფესორი მალხაზი მაყაშვილი |
განთავსების თარიღი: | 22 იანვარი 2014 16:07 |
ბოლო ცვლილება: | 21 აპრილი 2015 08:10 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/424 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |