მაყაშვილი, მალხაზი (2009) On the advantage of integrated science education in the middle school years. ERIC.
|
ტექსტი
ED506711.pdf Download (16kB) | გადახედვა |
რეზიუმე
Authors present data suggesting integrated teaching of physics and biology in the 7-th grade to help pupils in better understanding of interconnections between physical forces and structure and function of living things as compared to the teaching of physics and biology as a discrete units. ნაჩვენებია, რომ ბიოლოგიის და ფიზიკის ინტეგრირებული სწავლება მე–7 კლასში, ამ საგნების განცალკევებულად სწავლებასთან შედარებით, უკეთ უწყობს ხელს ცოცხალი არსებების აგებულების და ფუნქციის ფიზიკურ ძალებთან კავშირის აღქმას და გაგებას
| ობიექტის ტიპი: | სტატია |
|---|---|
| თემატიკა: | L Education > LB Theory and practice of education |
| ქვეგანყოფილება: | Institutes > Institute of Applied Psychology |
| განმათავსებელი მომხმარებელი: | პროფესორი მალხაზი მაყაშვილი |
| განთავსების თარიღი: | 22 იანვარი 2014 16:07 |
| ბოლო ცვლილება: | 21 აპრილი 2015 08:10 |
| URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/424 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |


