ბრენდინგი, მომხმარებელთა აღქმა ბრენდების მიმართ და ბრენდინგის ეფექტი მომხმარებელზე შესყიდვაზე გადაწყვეტილების მიღების დროს

ჩალიგავა, ანნა და ნებიერიძე, რუსუდან (2014) ბრენდინგი, მომხმარებელთა აღქმა ბრენდების მიმართ და ბრენდინგის ეფექტი მომხმარებელზე შესყიდვაზე გადაწყვეტილების მიღების დროს. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
ანნა_ჩალიგავა._რუსუდან_ნებიერიძე.pdf

Download (275kB) | გადახედვა
[img] ტექსტი
ანნა ჩალიგავა,რუსუდან ნებიერიძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 11 აგვისტო 2015 07:33
ბოლო ცვლილება: 16 მაისი 2016 10:26
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/3125

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა