Kapanadze, Marika და Janashia, Simon და Eilks, Ingo (2012) Science teacher education by the cross regional TEMPUS-project SALiS. In: Heterogeneity and Cultural Diversity in Science Education and Science Education Research. Aachen: Shaker .
მოცემული მასალის ბოლო ვერსია.
|
ტექსტი
MK_2012, Bremen.pdf Download (70kB) | გადახედვა |
რეზიუმე
SALiS is a cross-regional project funded within the TEMPUS program of the EU. SALiS (Student Active Learning in Science) envisages strengthening the capacities of the partner institutions from the EU, Georgia, Moldova and Israel in the capabilities to promote contemporary science education by investments in reform in science teacher training. The focus is to support societal relevant, inquiry-based and student-active science teaching and learning. SALiS aims at innovating science teaching through a better inclusion of inquiry-based and student-active experimental learning in science classes by investing in pre- and in-service science teacher training. This paper provides an overview about the course of the project and its initial achievements.
ობიექტის ტიპი: | წიგნების განყოფილება |
---|---|
თემატიკა: | L Education > L Education (General) |
ქვეგანყოფილება: | Centres > Natural sciences education center SALIS |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Dr. Marika Kapanadze |
განთავსების თარიღი: | 20 ივლისი 2015 10:53 |
ბოლო ცვლილება: | 20 ივლისი 2015 10:53 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/3026 |
ამ მასალაზე ხელმისაწვდომი ვერსია
-
Science teacher education by the cross regional TEMPUS-project SALiS. (deposited 18 თებერვალი 2014 06:19)
- Science teacher education by the cross regional TEMPUS-project SALiS. (deposited 20 ივლისი 2015 10:53) [ასახულია მიმდინარე დროს]
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |