რადიომაუწყებლობის საქმიანობის მარკეტინგული ანალიზი (საზოგადოებრივი რადიოს, ფორტუნა პლუსის და ავტო რადიოსადგურების მაგალითზე)

გოგიბერიძე, ლალი (2014) რადიომაუწყებლობის საქმიანობის მარკეტინგული ანალიზი (საზოგადოებრივი რადიოს, ფორტუნა პლუსის და ავტო რადიოსადგურების მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
ლალიკო გოგიბერიძე.pdf

Download (109kB) | გადახედვა
[img] ტექსტი
ლალი გოგიბერიძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (842kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 08 მაისი 2015 08:05
ბოლო ცვლილება: 28 აპრილი 2016 12:00
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2338

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა