კულტურის ორგანიზაციის მარკეტინგული საქმიანობის ანალიზი (გამომცემლობა „დიოგენეს“ მაგალითზე)

შალიბაშვილი, ნათია (2014) კულტურის ორგანიზაციის მარკეტინგული საქმიანობის ანალიზი (გამომცემლობა „დიოგენეს“ მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
ნათია შალიბაშვილი.pdf

Download (59kB) | გადახედვა
[img] ტექსტი
ნათია შალიბაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (498kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 08 მაისი 2015 06:37
ბოლო ცვლილება: 27 აპრილი 2016 11:48
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2318

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა