Kapanadze, Marika და Janashia, Simon და Makashvili , Malkhaz და Eilks, Ingo და Stucky, Marc და Markic, Silvjia (2011) Promoting student-active and inquiry-based science learning by the project SALiS. In: ESERA 9th International Conference "Science Learning and Citizenship", 5-9 SEptember, 2011, France, Lyon.
მოცემული მასალის ბოლო ვერსია.
ტექსტი
esera2011_Kapanadze Eilks.pdf Download (359kB) |
რეზიუმე
This paper gives an overview about the project ‘SALiS– Student Active Learning in Science’, funded by the TEMPUS program of the EU for 2010-2012. SAliS is a reform initiative for middle and eastern European countries to innovate science teaching and teacher education. SALiS seeks to overcome a centralized and teacher-centered paradigm in science education as it is still predominant in different countries of central and Eastern Europe. Intended change concerns more student-active and problem-based science education under inclusion of students’ hands-on and inquiry-based learning in the lab. Within an international network, ten partners from six countries work on establishing sustainable change i.e. in the training practices of prospective and in-service science teachers.
ობიექტის ტიპი: | სემინარის ან კონფერენციის მოხსენება (პლაკატი) |
---|---|
თემატიკა: | L Education > L Education (General) |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Dr. Marika Kapanadze |
განთავსების თარიღი: | 20 აპრილი 2015 12:15 |
ბოლო ცვლილება: | 20 აპრილი 2015 12:15 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2123 |
ამ მასალაზე ხელმისაწვდომი ვერსია
-
Promoting student-active and inquiry-based science learning by the project SALiS. (deposited 18 თებერვალი 2014 06:19)
- Promoting student-active and inquiry-based science learning by the project SALiS. (deposited 20 აპრილი 2015 12:15) [ასახულია მიმდინარე დროს]
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |