ნეირომარკეტინგული ვიზუალური ელემენტების გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე ტანსაცმლისა და აქსესუარების ონლაინ რეკლამაში

წიკლაური, მარიამ (2025) ნეირომარკეტინგული ვიზუალური ელემენტების გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე ტანსაცმლისა და აქსესუარების ონლაინ რეკლამაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from მარიამ წიკლაური.pdf

Download (155kB)
[img] ტექსტი
მარიამ წიკლაური.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 ნოემბერი 2025 07:46
ბოლო ცვლილება: 26 ნოემბერი 2025 07:46
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13358

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა