Perceived Impacts of Cosmetic Surgery marketing advertisements on the self-esteem of women aged 30-40 in Georgia

Kalandia, Salome (2025) Perceived Impacts of Cosmetic Surgery marketing advertisements on the self-esteem of women aged 30-40 in Georgia. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Salome Kalandia.pdf

Download (112kB)
[img] ტექსტი
Salome Kalandia.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (399kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 24 ნოემბერი 2025 11:41
ბოლო ცვლილება: 24 ნოემბერი 2025 11:41
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13283

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა