AI-Driven Personalization in Iranian E-Commerce: A Case Study of Digikala and Its Impact on Consumer Engagement, Trust, and Ethical Considerations

Golkari, Mobina (2025) AI-Driven Personalization in Iranian E-Commerce: A Case Study of Digikala and Its Impact on Consumer Engagement, Trust, and Ethical Considerations. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Mobina Golkari.pdf

Download (79kB)
[img] ტექსტი
Mobina Golkari.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 24 ნოემბერი 2025 10:57
ბოლო ცვლილება: 24 ნოემბერი 2025 10:57
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13274

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა