Exploring the Role of Branding on Brand Loyalty Among Generation Z Consumers in the Georgian Food and Beverage Industry

Ivanidze, Mariam (2025) Exploring the Role of Branding on Brand Loyalty Among Generation Z Consumers in the Georgian Food and Beverage Industry. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Mariam Ivanidze.pdf

Download (94kB)
[img] ტექსტი
Mariam Ivanidze.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (2MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 01 აპრილი 2025 10:19
ბოლო ცვლილება: 01 აპრილი 2025 10:19
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12890

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა