გარემო ფაქტრორების, პროდუქტის მახასიათებლებისა და მარკეტინგული სტრატეგიების გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე

იობიძე, თინათინ (2024) გარემო ფაქტრორების, პროდუქტის მახასიათებლებისა და მარკეტინგული სტრატეგიების გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from თინათინ იობიძე.pdf

Download (62kB)
[img] Text
თინათინ იობიძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Business Administration
Business > Management
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 22 Nov 2024 12:06
Last Modified: 22 Nov 2024 12:06
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12815

Actions (login required)

View Item View Item