მომხმარებლის ემოციური კავშირი ბრენდთან და ემოციური ბრენდინგის გავლენა მყიდველთა ქცევაზე

უხურგუნაშვილი, ტატო (2023) მომხმარებლის ემოციური კავშირი ბრენდთან და ემოციური ბრენდინგის გავლენა მყიდველთა ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ტატო უხურგუნაშვილი.pdf

Download (102kB)
[img] ტექსტი
ტატო უხურგუნაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 08 ნოემბერი 2023 08:14
ბოლო ცვლილება: 08 ნოემბერი 2023 08:14
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12307

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა