მომხმარებლის ემოციური კავშირი ბრენდთან და ემოციური ბრენდინგის გავლენა მყიდველთა ქცევაზე

უხურგუნაშვილი, ტატო (2023) მომხმარებლის ემოციური კავშირი ბრენდთან და ემოციური ბრენდინგის გავლენა მყიდველთა ქცევაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ტატო უხურგუნაშვილი.pdf

Download (102kB)
[img] Text
ტატო უხურგუნაშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Management
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 08 Nov 2023 08:14
Last Modified: 08 Nov 2023 08:14
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12307

Actions (login required)

View Item View Item