ინფლუენსერ მარკეტინგის გავლენა ახალი ბრენდების იმიჯზე და ცნობადობაზე საქართველოში

მაჭარაშვილი, ლანა (2023) ინფლუენსერ მარკეტინგის გავლენა ახალი ბრენდების იმიჯზე და ცნობადობაზე საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ლანა მაჭარაშვილი.pdf

Download (111kB)
[img] Text
ლანა მაჭარაშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (729kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Management
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 02 Nov 2023 12:29
Last Modified: 02 Nov 2023 12:29
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12220

Actions (login required)

View Item View Item