რეკლამირების როლი მომხმარებელთა შესყიდვის ქცევაზე (სოციალური მედიის გზით)

შეროზია, ირაკლი (2023) რეკლამირების როლი მომხმარებელთა შესყიდვის ქცევაზე (სოციალური მედიის გზით). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ირაკლი შეროზია.pdf

Download (146kB)
[img] Text
ირაკლი შეროზია.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Management
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 02 Nov 2023 12:20
Last Modified: 02 Nov 2023 12:20
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12217

Actions (login required)

View Item View Item