სოციალური მედიის გავლენა მომხმარებელთა მსყიდველობით გადაწყვეტილებაზე (საქართველოს მაგალითზე)

საძაგლიშვილი, თამარ (2023) სოციალური მედიის გავლენა მომხმარებელთა მსყიდველობით გადაწყვეტილებაზე (საქართველოს მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from თამარ საძაგლიშვილი.pdf

Download (62kB)
[img] ტექსტი
თამარ საძაგლიშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (348kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 01 ნოემბერი 2023 10:55
ბოლო ცვლილება: 01 ნოემბერი 2023 10:55
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12197

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა