სოციალური მედიის გავლენა მომხმარებელთა მსყიდველობით გადაწყვეტილებაზე (საქართველოს მაგალითზე)

საძაგლიშვილი, თამარ (2023) სოციალური მედიის გავლენა მომხმარებელთა მსყიდველობით გადაწყვეტილებაზე (საქართველოს მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from თამარ საძაგლიშვილი.pdf

Download (62kB)
[img] Text
თამარ საძაგლიშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (348kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Management
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 01 Nov 2023 10:55
Last Modified: 01 Nov 2023 10:55
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12197

Actions (login required)

View Item View Item