სოციალური მედია მარკეტინგის გავლენა ქართველ მომხმარებლებზე, პროდუქტის გაყიდვასა და პოპულარიზაციისთვის

მერაბიშვილი, ელენე (2023) სოციალური მედია მარკეტინგის გავლენა ქართველ მომხმარებლებზე, პროდუქტის გაყიდვასა და პოპულარიზაციისთვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ელენე მერაბიშვილი.pdf

Download (98kB)
[img] ტექსტი
ელენე მერაბიშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (461kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 01 ნოემბერი 2023 08:15
ბოლო ცვლილება: 01 ნოემბერი 2023 08:15
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12179

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა