სოციალური მედია მარკეტინგის გავლენა ქართველ მომხმარებლებზე, პროდუქტის გაყიდვასა და პოპულარიზაციისთვის

მერაბიშვილი, ელენე (2023) სოციალური მედია მარკეტინგის გავლენა ქართველ მომხმარებლებზე, პროდუქტის გაყიდვასა და პოპულარიზაციისთვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ელენე მერაბიშვილი.pdf

Download (98kB)
[img] Text
ელენე მერაბიშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (461kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Management
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 01 Nov 2023 08:15
Last Modified: 01 Nov 2023 08:15
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12179

Actions (login required)

View Item View Item