Impact of social media on Georgian consumers’ buying behaviour in the beauty industry

Jakeli, Rusudan (2023) Impact of social media on Georgian consumers’ buying behaviour in the beauty industry. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Rusudan Jakeli.pdf

Download (93kB)
[img] ტექსტი
Rusudan Jakeli.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 27 ოქტომბერი 2023 11:34
ბოლო ცვლილება: 27 ოქტომბერი 2023 11:34
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12122

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა