The influence of fear of missing out factor on Georgian Millennial Consumers consumption behavior related to beauty products

Nakashidze, Tamar (2023) The influence of fear of missing out factor on Georgian Millennial Consumers consumption behavior related to beauty products. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Tamar Nakashidze.pdf

Download (158kB)
[img] ტექსტი
Tamar Nakashidze.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 14 მარტი 2023 09:48
ბოლო ცვლილება: 14 მარტი 2023 09:48
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11761

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა