The Impact of Social Media Marketing on Brand Trust, Brand Equity, and Brand Loyalty in the Georgian Pharmacy Sector

Shakhnenko, Lev (2023) The Impact of Social Media Marketing on Brand Trust, Brand Equity, and Brand Loyalty in the Georgian Pharmacy Sector. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Lev Shakhnenko.pdf

Download (43kB)
[img] ტექსტი
Lev Shakhnenko.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (855kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 14 მარტი 2023 09:43
ბოლო ცვლილება: 14 მარტი 2023 09:43
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11758

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა