მომხმარებელთა კმაყოფილების განსაზღვრა და მათი ქცევის შეფასება „საქართველოს ბანკის“ მაგალითზე დაყრდნობით

ჩერქეზიშვილი, მეგი (2022) მომხმარებელთა კმაყოფილების განსაზღვრა და მათი ქცევის შეფასება „საქართველოს ბანკის“ მაგალითზე დაყრდნობით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from მეგი ჩერქეზიშვილი.pdf

Download (228kB)
[img] ტექსტი
მეგი ჩერქეზიშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 14 ნოემბერი 2022 12:55
ბოლო ცვლილება: 14 ნოემბერი 2022 12:55
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11661

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა