Changes in performance of Facebook ads of medium size beauty companies during election period in Tbilisi

Bichiashvili, Natia (2022) Changes in performance of Facebook ads of medium size beauty companies during election period in Tbilisi. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Natia Bichiashvili.pdf

Download (270kB)
[img] ტექსტი
Natia Bichiashvili.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 08 ნოემბერი 2022 13:06
ბოლო ცვლილება: 08 ნოემბერი 2022 13:06
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11525

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა