ინფლუენსერ მარკეტინგის ზეგავლენა ქართველ მომხმარებლებზე -კოსმეტიკისა და თავის მოვლის ნაწარმის ცნობადობისა და გაყიდვების ზრდის კუთხით

ბერიძე, სალომე (2021) ინფლუენსერ მარკეტინგის ზეგავლენა ქართველ მომხმარებლებზე -კოსმეტიკისა და თავის მოვლის ნაწარმის ცნობადობისა და გაყიდვების ზრდის კუთხით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from სალომე ბერიძე.pdf

Download (286kB)
[img] ტექსტი
სალომე ბერიძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 01 დეკემბერი 2021 15:08
ბოლო ცვლილება: 01 დეკემბერი 2021 15:08
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10965

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა