The impact of social media marketing on customer satisfaction and brand loyalty in the Georgian insurance industry

Elisashvili, Magda (2021) The impact of social media marketing on customer satisfaction and brand loyalty in the Georgian insurance industry. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Magda Elisashvili.pdf

Download (249kB)
[img] ტექსტი
Magda Elisashvili.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (2MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 ოქტომბერი 2021 21:54
ბოლო ცვლილება: 26 ოქტომბერი 2021 21:54
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10743

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა