ციფრული მარკეტინგის განვითარების თავისებურებები და მათი შედარება ტრადიციულ მარკეტინგთან - საქართველოში

მჭედლიშვილი, ქეთევან (2021) ციფრული მარკეტინგის განვითარების თავისებურებები და მათი შედარება ტრადიციულ მარკეტინგთან - საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ქეთევან მჭედლიშვილი.pdf

Download (251kB)
[img] ტექსტი
ქეთევან მჭედლიშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 18 მარტი 2021 08:19
ბოლო ცვლილება: 18 მარტი 2021 08:19
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10309

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა