სოციალური მედიის როლი წინასაარჩევნო კამპანიების წარმოების დროს

ჭონიშვილი, დავით (2020) სოციალური მედიის როლი წინასაარჩევნო კამპანიების წარმოების დროს. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from დავით ჭონიშვილი.pdf

Download (318kB)
[img] ტექსტი
დავით ჭონიშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (620kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: J Political Sciences > JA Political sciences (General)
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 20 იანვარი 2021 12:15
ბოლო ცვლილება: 20 იანვარი 2021 12:15
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10081

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა