ობიექტები თემით "L Education > LJ Communication and Speech-Language Theraphy"

დონით მაღლა
ექსპორტი [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
დაჯგუფება: ავტორები | ობიექტის ტიპი
გადასვლა: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
ამ დონეზე ობიექტების რაოდენობა: 58.

აბესაძე, ქეთევან (2022) კომუნიკაციური სტრატეგიები და განზრახვები 3-5 წლის ბავშვების თამაშში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

აბუსელიძე, ნინო (2022) ტიპური განვითარების მქონე ბავშვის მიერ გამოყენებული სიტყვების რაოდენობა 18-დან 24 თვის ასაკში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ადამია, მარიამ (2022) ზმნის დროების ათვისება 18 - დან 30 - თვემდე, ტიპური განვითარების, ქართულენოვან ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ავსაჯანიშვილი, თინათინ (2021) კავშირი ემოციურ რეგულაციასა და ენობრივ განვითარებას შორის აუტიზმის სპექტრის დარღვევის მქონე ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ანთიძე, თინათინ (2019) ფონოლოგიური უნარის შესაფასებელი ტესტის სტანდარტიზირება ქართულენოვანი ბავშვებისთვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

არევაძე, მარიკა (2019) თხრობის უნარის შეფასება ტიპიური განვითარებისა და განვითარების სხვადასხვა დარღვევის მქონე ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ასკეროვა, ფიდან (2023) დიალოგური კითხვის გავლენა კითხვის დროს სკოლამდელი ასაკის ბავშვებსა და აღმზრდელებს შორის ინტერაქციულ პროცესზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

აფხაზავა, არჩილ (2021) მშობლის დამოკიდებულების ცვლილება ვიდეო ინტერაქციით გაძღოლის პროცესში ქცევითი და კომუნიკაციური სირთულეების მქონე ბავშვის მიმართ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

აფხაზავა, თამარ (2021) დიალოგური კითხვის განვითარება და მისი გავლენა, კითხვის დროს ბავშვსა და მშობელს შორის ინტერაქციულ პროცესზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბასილაძე, თათია (2023) კითხვითი წინადადების განვითარება ბავშვის მეტყველებაში 18-36 თვემდე ასაკში input-output-ზე დაყრდნობით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბაჩიაშვილი, ელენე (2021) კომუნიკაციურ-ენობრივი განვითარების როლი გონების თეორიის ჩამოყალიბების პროცესში ენისა და მეტყველების დარღვევის მქონე ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეგიაშვილი, გვანცა (2021) კომუნიკაციური პარტნიორის ინტერაქციის სტილის გავლენა ტიპური განვითარების ბავშვის ენაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერაძე, ელენე (2023) ალტერნატიული და აუგმენტური კომუნიკაცია - ცნობიერება, დამოკიდებულებები და მითები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერიძე, მაია (2021) სამეტყველო ბგერების მახასიათებლები და მეტყველების გარჩევადობა 6-7 წლის ასაკის დაუნის სინდრომის მქონე ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბუბუნაური, მაკა (2023) მასწავლებლების შეხედულებები ენობრივი (ენის) განვითარების დარღვევის (Developmental Language Disorder-DLD) მქონე ბავშვების შესახებ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბუსქანძე, ნელი (2021) სამეტყველო ბგერების განვითარება ორ წლამდე ასაკის ქართულენოვან ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგილიძე, ანანო (2022) ენისა და მეტყველების თერაპევტებისა და ქცევითი თერაპევტების ინტერდისციპლინური მუშაობის გავლენა აუტიზმის სპექტრის მქონე ბავშვის კომუნიკაციაზე (ერთი შემთხვევის ანალიზი). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გრიგოლია, შორენა (2023) წინადადებების ტიპები 4-5 წლის ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გულედანი, ლელა (2021) მოთხრობითი ბრუნვის ნიშნის (-მა/მ) გამოყენების საწყისი ასაკი (18-დან 36 თვემდე) ქართულენოვან ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გუნაშვილი, სოფიო (2024) 3-6 წლამდე, ტიპური განვითარების მქონე, ბავშვებში ორალ-მოტორული და სენსორული კითხვარის ქართული ვერსიის თარგმანი და კულტურული ადაპტაცია. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დავითელაშვილი, თამარ (2021) კომუნიკაციური პარტნიორის ტრენინგის მნიშვნელობა აფაზიის მქონე ადამიანის რეაბილიტაციაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დეკანოიძე, თამარ (2024) დრამატული აქტივობების გავლენა სილაღესა და ნარატიულ უნარებზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ერისთავი, თინათინ (2023) სმენის დაზიანების ადრეული და დროული დიაგნოსტირების მნიშვნელობა და გამოწვევები საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

თეთვაძე, ნინო (2024) მრავლობითი და მხედველობის დარღვევის მქონე მოსწავლეთა კომუნიკაციის უნარის შეფასება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

იამანიძე, კონსტანტინე (2022) ტრენინგის გავლენა მშობლის (შვილთან) კომუნიკაციაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კალანდარიშვილი, რუსუდან (2021) აუტიზმის სპექტრის დარღვევის მქონე წინა სასკოლო ასაკის ბავშვების ყოველდღიური საკომუნიკაციო უნარების პრაგმატული ენის საჭიროებების გათვალისწინება სხვადასხვა ტიპის თერაპიებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კანდელაკი, თეა (2024) ვანდერბილტის ენაბორძიკის მქონე ბავშვების მშობლების რეაქციების შკალის (VRYCS) ადაპტაცია/ ვალიდაცია ქართულ პოპულაციაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კორძაძე, ნათია (2024) ვნებითი გვარის ათვისება ქართულენოვან ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კუცია, ქრისტინე (2023) წინადადების ტიპები 3-4 წლის ასაკის ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლომიძე, ანა (2023) კვების სირთულეები ტიპური განვითარების 3-4 წლის ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლურსმანაშვილი, ელენე (2023) მშობლით გაშუალებული ინტერვენცია ტელეპრაქტიკის გამოყენებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მარგიშვილი, ქეთინო (2022) ინფორმირებულობა ხმის ჰიგიენასთან დაკავშირებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მენაღარიშვილი, ანა (2023) საკომუნიკაციო აქტების სიხშირე, ფორმა და ფუნქცია 1-დან 2 წლამდე ასაკის ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნადირაძე, სოფიო (2019) ფონოლოგიური გადამუშავების მრავალმხრივი ტესტის (CTOPP-2) თარგმანი და ადაპტირება ქართულ პოპულაციაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნეფარიძე, მარიამ (2021) ოჯახზე ორიენტირებული ინტერვენციის შესწავლა ცერებრული დამბლის მქონე ბავშვებთან. (ვიდეო ინტერაქციის გაძღოლით). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ოთიურიძე, მარიამ (2022) ნარატივი 5-6 წლის და 9-10 წლის ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

პარხომენკო, თეონა (2021) ფონემატური ცნობიერების განსავითარებელი საკლასო მზაობის კურიკულუმის ეფექტურობის დადგენა სკოლამდელი ასაკის ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

პეტრიაშვილი, ვიკა (2023) პირდაპირი და არაპირდაპირი მოთხოვნები 3-დან 4 წლამდე ასაკში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

რამიშვილი, ხათუნა (2019) ფონოლოგიური ინტერვენციის ეფექტურობა დაუნის სინდრომის მქონე ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

საკანელაშვილი, ნინო (2021) „ვესბის თამაშის განვითარების კითხვარის“ აპრობაცია- თამაშის განვითარების კულტურული და ენობრივი თავისებურებები ქართულენოვან ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სვანიძე, ხატია (2023) აფაზიის მქონე პირთა, მათი ოჯახის წევრების და მეტყველების თერაპევტების განწყობები ფუნქციონირების და შესაძლებლობების შეზღუდვის კონტექსტში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტეტუნაშვილი, მაია (2021) გამონათქვამში მორფემათა რაოდენობის კვლევა 3-4 წლის ტიპური განვითარების, ქართულენოვან ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტყეშელაშვილი, შორენა (2022) ექოლალია და მისი ფუნქციის ანალიზი აუტიზმის მქონე ბავშვები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქათამაძე, მარიამ (2022) დედისა და შვილის ინტერაქციასა და კვების პროცესში გამოვლენილ ქცევებს შორის კავშირი ადრეულ ასაკში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქარჩავა, ოლია (2021) ქართულ ენაზე ფონოლოგიური უნარის შესაფასებელი ტესტის სტანდარტიზირება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქემოკლიძე, ნინო (2021) ენის ბორძიკის ინტერვენციის სხვადასხვა მოდელების ეფექტურობა: ერთი შემთხვევის ანალიზი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქერაშვილი, მანანა (2023) ემოციის გამომხატველი სიტყვების გამოყენება 4-5 წლამდე ასაკში (input-output შერჩევითი შუალედით). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქიქავა, მარიამ (2024) ვიზუალიზაცია-ვერბალიზაციის მიდგომა ენობრივი დარღვევის მქონე მოზარდზე (ერთი შემთხვევის განხილვა). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ყოჩაშვილი, ანა (2023) 2 - 2.6 წლის ასაკამდე ზმნის განვითარება in-put output-ზე დაყრდნობით, ტიპური განვითარების მქონე; 2 ქართულენოვანი ბავშვის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შალამბერიძე, ბელა (2021) მშობლის კომუნიკაციური სტილის გავლენა ცერებრული დამბლის მქონე ბავშვების კომუნიკაციური უნარების განვითარებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შამათავა, ანა (2019) ფონოლოგიური პროცესები ქართულენოვან ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩაჩხიანი, ნათელა (2022) აპლიკაცია „სპიკერი“-ს საპილოტე ვერსიის გამოცდა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩეჩელეშვილი, ზანდა (2023) კავშირი ენაბორძიკის სიმძიმეს, სუბიექტურ გამოცდილებასა და ცხოვრების ხარისხს შორის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცხვიტავა, სალომე (2021) ჰარმონიული ინტერაქციის მოდელი უსინათლო და ღრმა გონებრივი ჩამორჩენის მქონე ბავშვსა და მის მზრუნველს შორის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წკრიალაშვილი, ელენე (2019) კვებითი დარღვევების განსხვავების თავისებურებები ტიპური განვითარების და განვითარების დარღვევების მქონე ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჭითანავა, ირინა (2024) სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებებში მომუშავე მასწავლებლების ცნობიერება კვების განვითარების დარღვევების შესახებ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჭყონია, სალომე (2024) ენაბორძიკის სიმძიმის შესაფასებელი ინსტრუმენტის - მეოთხე გამოცემა (SSI-4) ადაპტაცია და ვალიდაცია 6-დან 12 წლამდე ასაკის სკოლის მოსწავლეებისთვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯამასპიშვილი, ნატო (2019) ოჯახში წიგნიერების გარემოს გავლენა ბავშვის ფონოლოგიური ცნობიერების განვითარებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეს სია შეიქმნა: Fri Dec 20 09:49:24 2024 PST.