Items where Subject is "L Education > LJ Communication and Speech-Language Theraphy"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: | | | | | | | | | | | | | |
Number of items at this level: 25.

ავსაჯანიშვილი, თინათინ (2021) კავშირი ემოციურ რეგულაციასა და ენობრივ განვითარებას შორის აუტიზმის სპექტრის დარღვევის მქონე ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ანთიძე, თინათინ (2019) ფონოლოგიური უნარის შესაფასებელი ტესტის სტანდარტიზირება ქართულენოვანი ბავშვებისთვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

არევაძე, მარიკა (2019) თხრობის უნარის შეფასება ტიპიური განვითარებისა და განვითარების სხვადასხვა დარღვევის მქონე ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

აფხაზავა, არჩილ (2021) მშობლის დამოკიდებულების ცვლილება ვიდეო ინტერაქციით გაძღოლის პროცესში ქცევითი და კომუნიკაციური სირთულეების მქონე ბავშვის მიმართ. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

აფხაზავა, თამარ (2021) დიალოგური კითხვის განვითარება და მისი გავლენა, კითხვის დროს ბავშვსა და მშობელს შორის ინტერაქციულ პროცესზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბაჩიაშვილი, ელენე (2021) კომუნიკაციურ-ენობრივი განვითარების როლი გონების თეორიის ჩამოყალიბების პროცესში ენისა და მეტყველების დარღვევის მქონე ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეგიაშვილი, გვანცა (2021) კომუნიკაციური პარტნიორის ინტერაქციის სტილის გავლენა ტიპური განვითარების ბავშვის ენაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერიძე, მაია (2021) სამეტყველო ბგერების მახასიათებლები და მეტყველების გარჩევადობა 6-7 წლის ასაკის დაუნის სინდრომის მქონე ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბუსქანძე, ნელი (2021) სამეტყველო ბგერების განვითარება ორ წლამდე ასაკის ქართულენოვან ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გულედანი, ლელა (2021) მოთხრობითი ბრუნვის ნიშნის (-მა/მ) გამოყენების საწყისი ასაკი (18-დან 36 თვემდე) ქართულენოვან ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დავითელაშვილი, თამარ (2021) კომუნიკაციური პარტნიორის ტრენინგის მნიშვნელობა აფაზიის მქონე ადამიანის რეაბილიტაციაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კალანდარიშვილი, რუსუდან (2021) აუტიზმის სპექტრის დარღვევის მქონე წინა სასკოლო ასაკის ბავშვების ყოველდღიური საკომუნიკაციო უნარების პრაგმატული ენის საჭიროებების გათვალისწინება სხვადასხვა ტიპის თერაპიებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნადირაძე, სოფიო (2019) ფონოლოგიური გადამუშავების მრავალმხრივი ტესტის (CTOPP-2) თარგმანი და ადაპტირება ქართულ პოპულაციაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნეფარიძე, მარიამ (2021) ოჯახზე ორიენტირებული ინტერვენციის შესწავლა ცერებრული დამბლის მქონე ბავშვებთან. (ვიდეო ინტერაქციის გაძღოლით). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

პარხომენკო, თეონა (2021) ფონემატური ცნობიერების განსავითარებელი საკლასო მზაობის კურიკულუმის ეფექტურობის დადგენა სკოლამდელი ასაკის ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

რამიშვილი, ხათუნა (2019) ფონოლოგიური ინტერვენციის ეფექტურობა დაუნის სინდრომის მქონე ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

საკანელაშვილი, ნინო (2021) „ვესბის თამაშის განვითარების კითხვარის“ აპრობაცია- თამაშის განვითარების კულტურული და ენობრივი თავისებურებები ქართულენოვან ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტეტუნაშვილი, მაია (2021) გამონათქვამში მორფემათა რაოდენობის კვლევა 3-4 წლის ტიპური განვითარების, ქართულენოვან ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქარჩავა, ოლია (2021) ქართულ ენაზე ფონოლოგიური უნარის შესაფასებელი ტესტის სტანდარტიზირება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქემოკლიძე, ნინო (2021) ენის ბორძიკის ინტერვენციის სხვადასხვა მოდელების ეფექტურობა: ერთი შემთხვევის ანალიზი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შალამბერიძე, ბელა (2021) მშობლის კომუნიკაციური სტილის გავლენა ცერებრული დამბლის მქონე ბავშვების კომუნიკაციური უნარების განვითარებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შამათავა, ანა (2019) ფონოლოგიური პროცესები ქართულენოვან ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცხვიტავა, სალომე (2021) ჰარმონიული ინტერაქციის მოდელი უსინათლო და ღრმა გონებრივი ჩამორჩენის მქონე ბავშვსა და მის მზრუნველს შორის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წკრიალაშვილი, ელენე (2019) კვებითი დარღვევების განსხვავების თავისებურებები ტიპური განვითარების და განვითარების დარღვევების მქონე ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯამასპიშვილი, ნატო (2019) ოჯახში წიგნიერების გარემოს გავლენა ბავშვის ფონოლოგიური ცნობიერების განვითარებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

This list was generated on Tue May 17 09:43:47 2022 PDT.