Up a level |
აბესაძე, ქეთევან (2022) კომუნიკაციური სტრატეგიები და განზრახვები 3-5 წლის ბავშვების თამაშში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
აბუსელიძე, ნინო (2022) ტიპური განვითარების მქონე ბავშვის მიერ გამოყენებული სიტყვების რაოდენობა 18-დან 24 თვის ასაკში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ადამია, მარიამ (2022) ზმნის დროების ათვისება 18 - დან 30 - თვემდე, ტიპური განვითარების, ქართულენოვან ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ავსაჯანიშვილი, თინათინ (2021) კავშირი ემოციურ რეგულაციასა და ენობრივ განვითარებას შორის აუტიზმის სპექტრის დარღვევის მქონე ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ანთიძე, თინათინ (2019) ფონოლოგიური უნარის შესაფასებელი ტესტის სტანდარტიზირება ქართულენოვანი ბავშვებისთვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
არევაძე, მარიკა (2019) თხრობის უნარის შეფასება ტიპიური განვითარებისა და განვითარების სხვადასხვა დარღვევის მქონე ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ასკეროვა, ფიდან (2023) დიალოგური კითხვის გავლენა კითხვის დროს სკოლამდელი ასაკის ბავშვებსა და აღმზრდელებს შორის ინტერაქციულ პროცესზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
აფხაზავა, არჩილ (2021) მშობლის დამოკიდებულების ცვლილება ვიდეო ინტერაქციით გაძღოლის პროცესში ქცევითი და კომუნიკაციური სირთულეების მქონე ბავშვის მიმართ. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
აფხაზავა, თამარ (2021) დიალოგური კითხვის განვითარება და მისი გავლენა, კითხვის დროს ბავშვსა და მშობელს შორის ინტერაქციულ პროცესზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბასილაძე, თათია (2023) კითხვითი წინადადების განვითარება ბავშვის მეტყველებაში 18-36 თვემდე ასაკში input-output-ზე დაყრდნობით. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბაჩიაშვილი, ელენე (2021) კომუნიკაციურ-ენობრივი განვითარების როლი გონების თეორიის ჩამოყალიბების პროცესში ენისა და მეტყველების დარღვევის მქონე ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბეგიაშვილი, გვანცა (2021) კომუნიკაციური პარტნიორის ინტერაქციის სტილის გავლენა ტიპური განვითარების ბავშვის ენაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბერაძე, ელენე (2023) ალტერნატიული და აუგმენტური კომუნიკაცია - ცნობიერება, დამოკიდებულებები და მითები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბერიძე, მაია (2021) სამეტყველო ბგერების მახასიათებლები და მეტყველების გარჩევადობა 6-7 წლის ასაკის დაუნის სინდრომის მქონე ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბუბუნაური, მაკა (2023) მასწავლებლების შეხედულებები ენობრივი (ენის) განვითარების დარღვევის (Developmental Language Disorder-DLD) მქონე ბავშვების შესახებ. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბუსქანძე, ნელი (2021) სამეტყველო ბგერების განვითარება ორ წლამდე ასაკის ქართულენოვან ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გოგილიძე, ანანო (2022) ენისა და მეტყველების თერაპევტებისა და ქცევითი თერაპევტების ინტერდისციპლინური მუშაობის გავლენა აუტიზმის სპექტრის მქონე ბავშვის კომუნიკაციაზე (ერთი შემთხვევის ანალიზი). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გრიგოლია, შორენა (2023) წინადადებების ტიპები 4-5 წლის ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გულედანი, ლელა (2021) მოთხრობითი ბრუნვის ნიშნის (-მა/მ) გამოყენების საწყისი ასაკი (18-დან 36 თვემდე) ქართულენოვან ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გუნაშვილი, სოფიო (2024) 3-6 წლამდე, ტიპური განვითარების მქონე, ბავშვებში ორალ-მოტორული და სენსორული კითხვარის ქართული ვერსიის თარგმანი და კულტურული ადაპტაცია. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დავითელაშვილი, თამარ (2021) კომუნიკაციური პარტნიორის ტრენინგის მნიშვნელობა აფაზიის მქონე ადამიანის რეაბილიტაციაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დეკანოიძე, თამარ (2024) დრამატული აქტივობების გავლენა სილაღესა და ნარატიულ უნარებზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ერისთავი, თინათინ (2023) სმენის დაზიანების ადრეული და დროული დიაგნოსტირების მნიშვნელობა და გამოწვევები საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
თეთვაძე, ნინო (2024) მრავლობითი და მხედველობის დარღვევის მქონე მოსწავლეთა კომუნიკაციის უნარის შეფასება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
იამანიძე, კონსტანტინე (2022) ტრენინგის გავლენა მშობლის (შვილთან) კომუნიკაციაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კალანდარიშვილი, რუსუდან (2021) აუტიზმის სპექტრის დარღვევის მქონე წინა სასკოლო ასაკის ბავშვების ყოველდღიური საკომუნიკაციო უნარების პრაგმატული ენის საჭიროებების გათვალისწინება სხვადასხვა ტიპის თერაპიებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კანდელაკი, თეა (2024) ვანდერბილტის ენაბორძიკის მქონე ბავშვების მშობლების რეაქციების შკალის (VRYCS) ადაპტაცია/ ვალიდაცია ქართულ პოპულაციაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კორძაძე, ნათია (2024) ვნებითი გვარის ათვისება ქართულენოვან ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კუცია, ქრისტინე (2023) წინადადების ტიპები 3-4 წლის ასაკის ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ლომიძე, ანა (2023) კვების სირთულეები ტიპური განვითარების 3-4 წლის ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ლურსმანაშვილი, ელენე (2023) მშობლით გაშუალებული ინტერვენცია ტელეპრაქტიკის გამოყენებით. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მარგიშვილი, ქეთინო (2022) ინფორმირებულობა ხმის ჰიგიენასთან დაკავშირებით. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მენაღარიშვილი, ანა (2023) საკომუნიკაციო აქტების სიხშირე, ფორმა და ფუნქცია 1-დან 2 წლამდე ასაკის ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ნადირაძე, სოფიო (2019) ფონოლოგიური გადამუშავების მრავალმხრივი ტესტის (CTOPP-2) თარგმანი და ადაპტირება ქართულ პოპულაციაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ნეფარიძე, მარიამ (2021) ოჯახზე ორიენტირებული ინტერვენციის შესწავლა ცერებრული დამბლის მქონე ბავშვებთან. (ვიდეო ინტერაქციის გაძღოლით). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ოთიურიძე, მარიამ (2022) ნარატივი 5-6 წლის და 9-10 წლის ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
პარხომენკო, თეონა (2021) ფონემატური ცნობიერების განსავითარებელი საკლასო მზაობის კურიკულუმის ეფექტურობის დადგენა სკოლამდელი ასაკის ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
პეტრიაშვილი, ვიკა (2023) პირდაპირი და არაპირდაპირი მოთხოვნები 3-დან 4 წლამდე ასაკში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
რამიშვილი, ხათუნა (2019) ფონოლოგიური ინტერვენციის ეფექტურობა დაუნის სინდრომის მქონე ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
საკანელაშვილი, ნინო (2021) „ვესბის თამაშის განვითარების კითხვარის“ აპრობაცია- თამაშის განვითარების კულტურული და ენობრივი თავისებურებები ქართულენოვან ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
სვანიძე, ხატია (2023) აფაზიის მქონე პირთა, მათი ოჯახის წევრების და მეტყველების თერაპევტების განწყობები ფუნქციონირების და შესაძლებლობების შეზღუდვის კონტექსტში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტეტუნაშვილი, მაია (2021) გამონათქვამში მორფემათა რაოდენობის კვლევა 3-4 წლის ტიპური განვითარების, ქართულენოვან ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტყეშელაშვილი, შორენა (2022) ექოლალია და მისი ფუნქციის ანალიზი აუტიზმის მქონე ბავშვები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ქათამაძე, მარიამ (2022) დედისა და შვილის ინტერაქციასა და კვების პროცესში გამოვლენილ ქცევებს შორის კავშირი ადრეულ ასაკში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ქარჩავა, ოლია (2021) ქართულ ენაზე ფონოლოგიური უნარის შესაფასებელი ტესტის სტანდარტიზირება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ქემოკლიძე, ნინო (2021) ენის ბორძიკის ინტერვენციის სხვადასხვა მოდელების ეფექტურობა: ერთი შემთხვევის ანალიზი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ქერაშვილი, მანანა (2023) ემოციის გამომხატველი სიტყვების გამოყენება 4-5 წლამდე ასაკში (input-output შერჩევითი შუალედით). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ქიქავა, მარიამ (2024) ვიზუალიზაცია-ვერბალიზაციის მიდგომა ენობრივი დარღვევის მქონე მოზარდზე (ერთი შემთხვევის განხილვა). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ყოჩაშვილი, ანა (2023) 2 - 2.6 წლის ასაკამდე ზმნის განვითარება in-put output-ზე დაყრდნობით, ტიპური განვითარების მქონე; 2 ქართულენოვანი ბავშვის მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
შალამბერიძე, ბელა (2021) მშობლის კომუნიკაციური სტილის გავლენა ცერებრული დამბლის მქონე ბავშვების კომუნიკაციური უნარების განვითარებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
შამათავა, ანა (2019) ფონოლოგიური პროცესები ქართულენოვან ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩაჩხიანი, ნათელა (2022) აპლიკაცია „სპიკერი“-ს საპილოტე ვერსიის გამოცდა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩეჩელეშვილი, ზანდა (2023) კავშირი ენაბორძიკის სიმძიმეს, სუბიექტურ გამოცდილებასა და ცხოვრების ხარისხს შორის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ცხვიტავა, სალომე (2021) ჰარმონიული ინტერაქციის მოდელი უსინათლო და ღრმა გონებრივი ჩამორჩენის მქონე ბავშვსა და მის მზრუნველს შორის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
წკრიალაშვილი, ელენე (2019) კვებითი დარღვევების განსხვავების თავისებურებები ტიპური განვითარების და განვითარების დარღვევების მქონე ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჭითანავა, ირინა (2024) სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებებში მომუშავე მასწავლებლების ცნობიერება კვების განვითარების დარღვევების შესახებ. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჭყონია, სალომე (2024) ენაბორძიკის სიმძიმის შესაფასებელი ინსტრუმენტის - მეოთხე გამოცემა (SSI-4) ადაპტაცია და ვალიდაცია 6-დან 12 წლამდე ასაკის სკოლის მოსწავლეებისთვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჯამასპიშვილი, ნატო (2019) ოჯახში წიგნიერების გარემოს გავლენა ბავშვის ფონოლოგიური ცნობიერების განვითარებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.