ობიექტები, სადაც ავტორები არიან "ჩალიგავა, ანნა"

დონით მაღლა
ექსპორტი [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
დაჯგუფება: ობიექტის ტიპი | დაჯგუფების გარეშე
ობიექტების რაოდენობა: 1.

ჩალიგავა, ანნა და ნებიერიძე, რუსუდან (2014) ბრენდინგი, მომხმარებელთა აღქმა ბრენდების მიმართ და ბრენდინგის ეფექტი მომხმარებელზე შესყიდვაზე გადაწყვეტილების მიღების დროს. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეს სია შეიქმნა: Wed May 8 05:56:55 2024 PDT.